عایق حرارتی از جنس پشم سنگ
نوشته شده توسط : ساخت بازار

عایق حرارتی: پشم سنگ

پشم سنگ متداول ترین و سالم ترین عایق حرارتی است و منشا آن سنگ های آذرین می باشند. این عایق وزن نسبتا سبکی دارد و کاربرد آن آسان است. زمانی که از آب اشباع شود ساختار آن تخریب نمی شود. پشم سنگ پس از خشک شدن ویژگی های خود را حفظ می کند. این عایق در برابر نفوذ بخار آب مقاومت کمی دارد که از مهمترین امتیازات آن است، زیرا رطوبت در ساختمان هایی که به تازگی بنا شده اند به راحتی به صورت بخار آب از عاق می گذرد و بنا را خنک می کنند. ضمنا با کلیه مصالح ساختمانی سازگاری دارد.

-عایق صوتی سقف-عایق صوتی پنجره-عايق صوتي ديوار آپارتمان-عایق صوتی کف ساختمان-قیمت عایق صوتی-عایق رطوبتی جدید-عایق رطوبتی استخر-عایق رطوبتی دیوار-عایق رطوبتی ساختمان-عایق رطوبتی نانو-عایق رطوبتی چیست

 یکی از کاربردهای مهم پشم سنگ استفاده از آن به عنوان ضد حریق می باشد. در واقع از این پوشش می توان برای حفاظت از سازه های فلزی، چاهک های آسانسور، تاسیسات الکتریکی، راهروهای فرار و ... در برابر حریق استفاده نمود. از آنجایی که پشم سنگ یک عایق سلول باز است، لذا آب و بخار بر آن اثر می کنند و بعد از نصب باید، یک پوشش بخاربند روی آن نصب شود. طول عمر پشم سنگ زیاد بوده و به اندازه عمر ساختمان می باشد..





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: